Skip to main content

Beste,

 

Hoe kan het dat er geen contact is gelegd met de klanten over de reeds ingevoerde inflatiecorrectie? Dit is toch iets om te communiceren voordat je dit gaat invoeren in plaats van gewoon maar op de factuur te zetten en van je rekening af te schrijven. 

Hi @Joris461

Welkom op onze community! 

Abonnementen die zijn afgesloten of verlengt tussen januari en oktober 2022, hebben hiermee te maken. Hier heb je bericht over ontvangen in de voorlaatste factuuraankondiging (per e-mail) en dit staat tevens in de algemene voorwaarden welke je akkoord mee bent gegaan. Wellicht is deze mail jou per ongeluk ontgaan echter hebben wij alle klanten die hiermee te maken hebben ruim op tijd hierover geïnformeerd. Meer informatie over de inflatie correctie vind je terug op de pagina's die onze supersterren @Snowboard en @Karin303 reeds hebben gedeeld in deze topic. 

Groet, Noor 
Simpel


https://www.simpel.nl/inflatiecorrectie


Er is wel degelijk gecommuniceerd over de inflatiecorrectie...ook via dit forum


Reageer