Beantwoord

Opzeggen account en fakturatie lukt al maanden niet

  • 25 February 2023
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Gezien ik van mijn nieuwe werkgever een zakelijk abonnement heb gekregen ben ik al 4 maanden bezig om mijn Simpel abonnement op te zeggen. Diverse malen telefonisch aan de helpdesk doorgegeven, maar ze blijven maar faktureren. Nu zelfs een boete incasso. Ik ga een advocaat inschakelen, dit is ongelofelijk, wateen chaos dit bedrijf. Klantnr cxxxxxx

Datum van ervaring: 01 oktober 2022

icon

Beste antwoord door Janine 28 February 2023, 12:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Ben je contractvrij  met het opgezegde abonnement? Anders is het niet mogelijk om op te zeggen...

Reputatie 2
Badge +7

Hey @LucGov,

Welkom op onze Community! 

Vervelend dat je al een tijdje probeert op te zeggen. Zoals @Karin303 aangeeft, kan je enkel opzeggen wanneer het contract verlopen is. Je klantnummer heb ik moeten verbergen, uit je bericht begrijp ik geloof ik wel dat je abonnement al stopgezet is. Als je incassokosten hebt ontvangen welke in jouw opinie niet terecht zijn, wil ik je vragen even contact met ons te zoeken. Dan zorgen we samen voor een goede afhandeling.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer