Beantwoord

verkeerde factuurbedrag

  • 1 December 2022
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Beste,

Onderstaande factuur is bij mij afgehouden alleen ik heb geen abbonement op dat nummer. Het staat blijkbaar op mijn dochter haar naam alleen zij heeft een abbonement bij Vodafone. Zou u eens na willen gaan wat hier de oorzaak van is ? Bvd 

 

Sieth Nijssen

06xxxxxxx

 

Je nieuwe factuur voor het nummer 06xxxxxxx staat klaar op Mijn Simpel. Het factuurbedrag is €10,50. Op de factuur staan de abonnementskosten voor de huidige periode. Je betaalt de abonnementskosten altijd 1 maand vooruit. Eventuele overige kosten zoals buitenbundelkosten over de periode 27 oktober 2022 tot en met 26 november 2022 staan op deze factuur.

icon

Beste antwoord door Janine 2 December 2022, 13:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Sieth 

Welkom op onze Community!

Ik heb in je bericht de 06-nummers even aangepast ;)

Het telefoonnummer dat je benoemt is al een aantal jaren klant bij ons en wordt ook maandelijks gebruikt. Ik wil je vragen contact met ons op te nemen om dit verder uit te pluizen. Dan kijken we samen even naar hoe de vork in de steel steekt.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer