Beantwoord

verlengingsaanbod

  • 27 January 2023
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

Betreft aanbieding   Gratis 1 maand abonnement als je NU verlengt!

Nieuw:

Totaal per maand

€ 6,52  !!!

i.p.v oude tarief € 6 per maand

 

Gestuurd door [email protected]

 

Ik begrijp hieruit dat u mij nog twee jaar wil binden aan een onvoordelig abonnement.

Een marketing truc van [email protected]

Dan zit ik als ik hierop inga nog twee jaar vast aan een onvoordelig abonnement.(* 7 maanden langer dan mijn oude abonnement)

Dit is zeker  is niet eerlijk en gemeen van uw "super" bedrijf

 

Ik zie op uw website een sim only abonnement met 3GB voor 6 euro.

(( in een zogenaamde “verleidelijke” aanbieding op mijn account

kost dit maar liefst  € 9,23, als straf voor het feit dat ik al een abonnement heb)).

 

Ik begrijp dat het bedrijf Simpel snel rijk wil worden, maar ik begrijp niet dat dit ten koste gaat van trouwe klanten die zich moeten houden aan een wurgcontract.

 

((Of: €7,50 abonnement p/mnd  6GB & 250 minuten & 500 sms.))

 

 Ik heb nu een abonnement met 1GB voor 6 euro. 

 

Waarom biedt u een  verlenging aan van mijn oude abonnement, 

terwijl u een voordeliger abonnement met meer GB kan aanbieden?

 

Ik wil graag een aanbieding voor het abonnement met 3GB , 100 belminuten , 500 sms’jes voor 6 euro, zoals op uw website staat vermeld. En niet de aanbieding van

€ 9,23 die ik als “trouwe” abonnee krijg.

Ik zie dat trouwe abonnees iets extra’s krijgen bij verlenging. Het extra is voor mij dan de aanbieding die ik hierboven vraag.

 

((Ik ben benieuwd hoe de consumentenbond dit beoordeelt, als u dit weigert/afwijst))

icon

Beste antwoord door Noor 30 January 2023, 14:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Nico Out

Welkom op onze community! 

Wanneer je bij ons verlengt zal je gebruik maken van de huidige actie tarieven die bij de bundels horen. 
Ik raad je in dit geval aan om even contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij met je mee kunnen kijken naar de inhoud van deze mail. 
Via de community heb ik helaas geen inzage hierop. Al onze contact opties vind je terug op onze website

Groet, Noor 

Simpel
 

Reageer