Beantwoord

Kost wifi geld?

  • 31 May 2019
  • 1 reactie
  • 572 Bekeken

Badge
Ik ben nieuw hier en heb voor het eerst een smartphone ,wat ik wil weten dat als je wifi gebruikt in de trein of bij mc donald als je iets gaat downloaden , is dan de download gratis of gaat dat ten koste van je mb,s die je hebt,zit tegen een veiligheid download aan van 1027 mb van samsung dat vind ik nogal wat........ Ik gebruik alleen de bel/sms en soms google search GEEN GAMES OF SPELLETJES ben al een paar jaar gepensioneerd weten jullie
icon

Beste antwoord door Snowboard 31 May 2019, 22:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Ik ben nieuw hier en heb voor het eerst een smartphone ,wat ik wil weten dat als je wifi gebruikt in de trein of bij mc donald als je iets gaat downloaden , is dan de download gratis of gaat dat ten koste van je mb,s
Hallo 32avonova10

Openbare WiFi zoals in de trein en McDonalds is gratis, Down-/uploads gaan niet ten koste van uw Simpel MB's.
Zet mobiele gegevens alleen aan wanneer nodig, bij gebruik van WiFi dus ook uit.

Zet u de telefoon op vliegtuigstand en daarna WiFi aan kunt u geen kosten krijgen via de simkaart, deze is dan geblokkeerd voor alle verkeer.

Neem ook deze tips om data te besparen door.

zit tegen een veiligheid download aan van 1027 mb van samsung dat vind ik nogal wat....


Om u een indruk te geven van hoe snel het kan gaan met data.
Informatie

Zijn er nog vragen,stel ze gerust,

Neem vooral rustig de tijd om de smartphone te leren kennen, het is een wonderdoosje boordevol techniek.🙂

Reageer