Skip to main content

wat moet ik doen Weet mijn wachtwoord ed nietmeer Tenminste geeft het aan .  Wil met telefoonnummer 0658817085 graag overgaan naar nieuwe aanbieding 14gb/onbeperkt bellen . 

kunt u mij uw telefoon nummer geven Ben ik kwijt gr mdj eijp

Hi @Mdj Eijpe

Leuk om te lezen dat je graag gebruik wilt maken van deze actie. Zoals onze Superster @Karin303 aangeeft kan je als bestaande klant ook gebruik maken van de huidige actie maar alleen wanneer je in jouw verlengingsperiode zit (6 maanden voor jouw huidige einddatum). Je kan via Mijn Simpel controleren of je hiervoor in aanmerking komt onder het kopje 'Abonnement' > 'Bekijk aanbod'.  

Daarnaast kan je via onze website, onder het kopje 'Wachtwoord en / of gebruikersnaam vergeten?' een reset link opvragen voor jouw inloggegevens. Bij voorkeur kan je dit opvragen met het klantnummer. Het klantnummer vind je terug in onze e-mailcommunicatie. Mocht je er niet uitkomen dan kan je uiteraard ook contact opnemen met onze klantenservice zodat we je op weg kunnen helpen. 

Groet, Noor 
Simpel


Tel. 088-1005757

 

Als je kunt verlengen kun je gebruik maken van de aanbieding


Reageer