Beantwoord

slecht ontvangst met bellen mobiel in huis

  • 27 January 2020
  • 3 reacties
  • 433 Bekeken

Ik lees hier veel dezelfde verhalen over de slechte verbinding binnenshuis met mobiel bellen. Dit is dus ook ons probleem in huis. In geen enkele ruimte kunnen we een duidelijk gesprek voeren. Graag een oplossing

Plaats, Puth

Adres [weggehaald ivm privacy]

Angelique

icon

Beste antwoord door Alexandra 29 January 2020, 15:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

 

Hoi @Angellike!

Mijn collega Ilan geeft hier antwoord op een soortgelijke vraag. Je kan ook alvast de dekkingskaart checken om de dekking op je thuislocatie te controleren. 

Groetjes, Alexandra

Hallo Simpel ,

 

ik heb ook binnenshuis slecht bereik en ben slecht verstaanbaar met mobiel bellen . Kan het misschien liggen aan mijn huidige abonnement dat nog is voor bellen 2G , 3G .  Want ik heb een nieuwe abonnement aangevraagd en die gaat in per 1 maart 2020 . En het nieuwe abonnement wat ik aangevraagd heb hoop ik natuurlijk wel normaal bereik en ontvangst te hebben , en verstaanbaar te zijn. Heb ik dan wel met dit nieuwe abonnement 4G mobiel bellen ?  

Plaats : Drenthe Hoogeveen

Mijn contractvernieuwing bij Simpel

Beste M. Hupkens,

Bedankt voor je verlenging. Wat leuk dat je opnieuw voor ons kiest. Hieronder vind je een overzicht van de door jou gekozen bundels. Je nieuwe contract gaat in op 1 maart 2020 en heeft een looptijd van 2 jaar.

We wensen je veel plezier met je nieuwe abonnement!

Met vriendelijke groet,
Simpel

Mijn nieuwe abonnement

250 minuten

€ 0,00

500 sms'jes

€ 0,00

2 GB internet

€ 7,50

Eerste 2 maanden gratis abonnement m.u.v. extra gekozen bundels. De korting op dit abonnement bedraagt de eerste 2 maanden € -7,50 per maand

4G internetsnelheid (Downloadsnelheid tot 75 Mbps en upload tot 10 Mbps)

€ 0,00

Totaal per maand

€ 7,50

 

 

Contractduur

2 jaar

Ingangsdatum contract

1 maart 2020

Betaling maandelijkse factuur

Europese Incasso

Voorwaarden

Algemene Voorwaarden
Aanvullende Voorwaarden
Fair Use Policy

Tariefinformatie

Tarieven | Internationaal

Type simkaart

Geschikt voor alle toestellen

Andere simkaart nodig?

Een nieuwe simkaart vraag je aan via je persoonlijke pagina www.simpel.nl. Ga naar “sim & instellingen” en kies voor “simkaart vervangen”.

Plafond

Indien je nieuwe abonnementskosten hoger zijn dan je huidige Plafond, wordt je Plafond op de eerste dag van je nieuwe contract automatisch verhoogd naar je maandelijkse kosten. Je kunt je Plafond zelf wijzigen op je persoonlijke pagina.

M.V.G

michael hupkens

 

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Michael,

Welkom op onze Community en goed dat je deze vraag nog stelt!

Het verlengen van je abonnement betekent in andere woorden dat je een nieuw contract aangaat. Het netwerk van T-Mobile waarop wij het signaal leveren blijft in dat opzicht gelijk. Mocht je nu dus slecht bereik ervaren binnenshuis, zal dat met de contractvernieuwing niet veranderen. Heb je de dekkingskaart al gecheckt hoe het bereik bij jou op je adres is? Neem anders ook even contact op met onze klantenservice die samen met je kunnen kijken hoe de dekking is.

Groetjes, Houssam

Reageer