Beantwoord

Verlenging abbonement na einddatum

  • 18 November 2019
  • 3 reacties
  • 717 Bekeken

Naar mijn idee is ‘de speciale actie’ voor trouwe klanten van Simpel om een abonnement te verlengen zeer opmerkelijk. Momenteel heb ik een 2-jarig abonnement voor 10eu per maand voor 5GB aan data, over een paar maanden loop dit contract ten einde. De prijzen voor ‘nieuwe’ sim only bundels zijn duurder dan mijn huidige bundel van het afgelopen 2 jaar. Op deze manier behoudt Simpel zijn bestaande klanten niet. Geef mij maar liever een maandelijkse sim only voor de oorspronkelijke prijs van het contract dan twee maanden een sim only cadeau.

 

Voorheen was Simpel de goedkoopste op de markt, er zijn nu genoeg goedkopere alternatieven...

 

icon

Beste antwoord door Youp 20 November 2019, 10:10

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen,

 

zelf ben ik al aardig wat jaar klant bij jullie. 
nu is de vraag of ik mijn abonnement wil verlengen.

krijg alleen dezelfde aanbiedingen als iemand die nieuw klant bij jullie wil worden, graag ontvang ik betere aanbiedingen. Met meer gb ongeveer 25 met een goede prijs

 

Hoop dat jullie dit bij een goede klant kunnen doen, anders ben ik genoodzaakt om over te stappen

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Semdragt04 

Vervelend om te lezen dat je overweegt over te stappen!

Dat kan ik echter wel begrijpen als je een grootverbruiker bent. De bundels die te zien zijn op onze website zijn alle opties die we ook écht bieden op dit moment. Hier kan ik niets aan toevoegen of aanpassen naast Onbeperkt bellen.

Ons aanbod wijzigt regelmatig, ook zit Black Friday er weer aan te komen. Vorig jaar hadden we hierbij mooie acties lopen, wellicht dat het dit jaar weer zo zal zijn!

Mocht je toch verder kijken, dan is het misschien een idee om binnen de familie te blijven; Odido en Ben hebben ook leuke bundels op dit moment.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Badge +8

Hallo @Vaag,

 

Welkom op onze community!

 

Uiteraard is het ook mogelijk om je abonnement met dezelfde voorwaarden en prijs door te laten lopen na je einddatum. Jouw abonnement wordt dan automatisch maandelijks verlengd. Je hoeft hier verder niets voor te doen. 

 

Groet,

 

Youp

Reageer