Skip to main content
Beantwoord

Overstappen abbonoment

  • 29 juli 2022
  • 1 reactie
  • 204 Bekeken

Bart Koster

Hallo ik ben sinds gisteren overgestapt van KPN naar Simpel en nou kreeg ik gisteren van de kpn dat mijn bundel actief is terwijl mijn abbo is afgelopen? 

 

Ik heb gekozen voor nummerbehoud en ruim van te voren alles geregeld ga ik nu dubbele kosten krijgen of niet en zo ja bij wie kan ik dit declareren?

Beste antwoord door Charlie

Hi @Bart Koster,

 

Wat leuk dat je naar ons bent overgestapt! 

 

Mijn advies is om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij kunnen nagaan waar je voor hebt gekozen bij het nummerbehoud en/of de opzegging is doorgegeven aan KPN.

 

Groet, Charlie

Simpel

Bekijk origineel

1 reactie

Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 487 reacties
  • Antwoord
  • 8 augustus 2022

Hi @Bart Koster,

 

Wat leuk dat je naar ons bent overgestapt! 

 

Mijn advies is om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij kunnen nagaan waar je voor hebt gekozen bij het nummerbehoud en/of de opzegging is doorgegeven aan KPN.

 

Groet, Charlie

Simpel


Reageer