Beantwoord

Bellen in Zweden

  • 1 May 2024
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag. Ik kan 1 specifiek persoon niet bellen. Hij kan mij wel bellen maar ik hem niet. Sms'en gaat ook gewoon. Hij heeft mij niet geblokkeerd. Ik heb alle instellingen gecheckt en alles staat goed. Er lijkt ook niks mis te zijn met mijn simkaart. Ik zit al 5 maanden in Zweden en kon altijd gewoon bellen alleen sinds 2 weken kan ik dus mijn vriend niet meer bellen terwijl hij hier met mij is in Zweden. Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Jahduar 6 May 2024, 10:25

Bekijk origineel

1 reactie

Badge

Hallo @Cherylvastenhout22,

Begrijpelijk dat je dit navraagt. Ik hoop dat je desondanks de situatie, toch een fijne tijd hebt in Zweden.

Is het mogelijk dat je telefonisch contact met ons kan opnemen op 088-1005757? Op werkdagen zijn we bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.  

Ik kan je aanraden, voordat je contact op neemt, de volgende stappen te volgen: 

1. Je plaatst je simkaart in een ander simlockvrij toestel. Ervaar je dezelfde problemen?  

Zo nee:  

Dan is het probleem toestel gerelateerd en kan je contact opnemen met de aanbieder waar je het toestel gekocht hebt of de handleiding van het toestel raadplegen. 

Zo ja: 

Wij hebben vervolgens 3 voorbeelden nodig, dit zijn drie telefoongesprekken waarbij het misgaat en deze pogingen mogen niet ouder zijn dan 48 uur wanneer je deze aan ons doorgeeft. Je geeft de volgende details door van 3 pogingen:  

- De datum + tijdstip. 

- De postcode + huisnummer waar je je op dat moment bevindt. 

- Het nummer van de andere partij die je belde of die jou belde + de foutmelding.  

- Het merk en type toestel dat je gebruikt. 

Aan de hand van deze voorbeelden kunnen we een onderzoek voor je opstarten.

De voorbeelden kan je telefonisch doorgeven, of via Whatsapp, Facebook of X, zodat we je verder kunnen helpen en een stappenplan met je kunnen doorlopen. De opties kan je terugvinden op www.simpel.nl/klantenservice/contact. 

Ik wens je voor nu een fijne dag verder toe! 

 

Groet, Jahduar

Simpel

 

Reageer