Vraag

In gesprek toon

  • 18 March 2024
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Hallo, ik werd gisteren gebeld, tijdens dat gesprek hoor ik dat nog iemand anders mij probeert te bellen, door een geluid zoals bij overgaan van een telefoon.

De gene die mij tijdens het gesprek probeerde te bellen, belt ons op een ander toestel, en verteld dat ze geen in gesprek toon hoorde, of een ander soort melding, maar de gewone toon welke ze altijd hoort, als er nog niet is opgenomen wanneer ze iemand belt.

In mijn telefoon komt wel een melding te staan van een gemiste oproep van die persoon.

Ik maak geen gebruik van geen voicemail en/of wisselgesprek en dat staat ook niet ingeschakeld.

Mijn telefoon is een samsung A33, dus android.

Weet iemand daarvoor de oplossing?

Groet Harm


3 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @harmkleine,

Helaas begrijp ik niet helemaal wat precies het probleem is in jouw verhaal. 
Zou je het verder kunnen toelichten? Je kan natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 088 100 57 57 zodat wij jou gelijk te woord kunnen staan. 

 

Fijne dag!

Groet, Noor 
Simpel

Hallo, ik werd gebeld, tijdens dat gesprek belt iemand anders mij ook, ik hoor dat door een regelmatige toon tijdens mijn gesprek. Nadien belt degene die mij tijdens het gesprek mij probeerde te bellen nogmaals, ze vertelde, mijn telefoon ging gewoon over, ze kreeg geen in gesprek toon, maar het geluid dat je hoort voor er opgenomen wordt. Dus geen netwerk probleem oid. Op mijn telefoon zie ik wel dat er een oproep was die ik niet beantwoord heb, ook zie ik wie er gebeld heeft, staat in mijn contacten.

Ik hoop dat het zonduidelijk is.

Groet Harm

Reputatie 2
Badge +7

Hi @harmkleine

Bedankt voor je reactie en toelichting. 

Wat ik uit jouw beschrijving begrijp is dat er sprake is van een wisselgesprek. Het klopt dat die persoon geen in gesprek toon krijgt als dit zo ingesteld staat in jouw toestel. Wil je dit liever anders hebben? Dan wil ik je graag doorverwijzen naar de instellingen van jouw oproepen die je op jouw toestel kan vinden. Wij kunnen dit helaas niet voor je aanpassen. Je kan uiteraard ook de (online) handleiding van jouw toestel opzoeken als je het niet helemaal kan vinden. 

Groetjes, Noor 
Simpel

Reageer