Beantwoord

Kan niet Sms'en naar songfestival

  • 18 May 2019
  • 2 reacties
  • 2232 Bekeken

Afgelopen donderdag toen ik probeerde te sms'en naar 9090, om te stemmen voor het Songfestival, kreeg ik de melding 'Kan bericht niet verzenden via Simpel, foutcode 28'. Ik heb op internet gekeken wat deze foutcode betekende maar kon dat niet vinden.

Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn en hoe ik dit kan verhelpen?

Groeten
RICK
icon

Beste antwoord door Alexandra 20 May 2019, 12:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hey Rick!

Allereerst: Jeeeeee we hebben gewonnen! Woohoo!

Enn..welkom op de Community 😀
Jammer dat je niet meer kon stemmen, gelukkig hebben we toch gewonnen! Het is mogelijk dat je geen premium sms'jes kan versturen omdat dit uitstaat via je persoonlijke Mijn Simpel pagina. Dit kan je inzien en wijzigen via het kopje 'Sim en Instellingen'. Binnen 2 uur kan je er dan weer gebruik van maken.

Het is ook mogelijk dat de sms niet verstuurd is omdat je Plafond is ingesteld. Dan kun je geen buitenbundelkosten maken. (Afhankelijk van je Plafond en je abonnement natuurlijk ;)). Dit kun je checken via je Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Plafond'.

Succes!

Groetjes, Alexandra

Ook in 2021 heb ik 3 keer sms en 3 telefoontjes gedaan en steeds kreeg ik te horen dat het niet gelukt was. Nu lees ik in de krant dat T mobile zegt dat er niets aan de hand was ! Wij waren met zijn 3 en in de kamer en alle 3 het zelfde probleem. 

Ik vrees dat er Italiaanse maffia aan het hacken was. Het is toch godsonmogelijk dat die I. bagger gewonnen heeft ?

 

Reageer