ik heb de voice mail ingesteld, maar wanneer ik mezelf met een ander toestel bel , gaat de voicemail niet aan, en komt er de melding dat het telefoonnummer nu niet wordt opgenomen ?
iemand een oplossing ?
alvast bedankt
ik heb de voice mail ingesteld, maar wanneer ik mezelf met een ander toestel bel , gaat de voicemail niet aan, en komt er de melding dat het telefoonnummer nu niet wordt opgenomen ?
iemand een oplossing ?
alvast bedankt
Hey
Welkom op onze Community!
Goed dat je jouw Voicemail hebt ingesteld, heb je dit gedaan via je persoonlijke Mijn Simpel pagina? Als mensen je bellen en nog niet in de Voicemail terecht komen komt dit vaak doordat de Voicemail wel aan is gezet, maar nog niet is ingesteld. Dit betekent dat je naar 1233 dient te bellen om je Welkomstbericht in te spreken en andere voorkeuren in te stellen. Wanneer dat gelukt is, is de Voicemailbox volledig werkzaam en zullen mensen hierin terecht komen wanneer je niet beschikbaar bent voor het gesprek.
Fijne dag!
Groetjes,
Janine
Simpel
Beste Janine,
ik heb inderdaad via de persoonlijke pagina de voicemail ingesteld, ik heb 1233 gebeld en een welkomstboodschap ingesproken, maar ik blijf de melding krijgen dat “het nummer dat u belt wordt nu niet opgenomen, probeer het later opnieuw “, dus er is geen doorschakeling naar de voice mail
Hi
Dat is vervelend! Zou je in dit geval contact met ons op willen nemen zodat wij inhoudelijk met je mee kunnen kijken naar het probleem?
Je vind alle contact opties via onze website.
Groet, Noor
Simpel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.