Kunnen we anno nu al wifi bellen of is bekend wanneer het komt? Groet, Cees
Beste antwoord door Karin303
Bekijk origineelKunnen we anno nu al wifi bellen of is bekend wanneer het komt? Groet, Cees
Beste antwoord door Karin303
Bekijk origineel
Hi
Ik denk dat je een kleine vergissing hebt gemaakt. Je hebt een link geplaatst naar Insided. Als Simpel klant heb je geen account bij Insided.
En verder is bellen via wifi iets anders dan bellen via 4G.
Hi
Ik denk dat je een kleine vergissing hebt gemaakt. Je hebt een link geplaatst naar Insided. Als Simpel klant heb je geen account bij Insided.
En verder is bellen via wifi iets anders dan bellen via 4G.
Thanks voor je scherpte
Verder klopt het inderdaad dat er verschil zit in bellen over wifi of bellen over 4G. Kort gezegd maak je bij bellen over wifi gebruik van een wifi netwerk, veelal een thuisnetwerk van een provider van vaste diensten. En bij bellen over 4G maak je gebruik van de mobiele dataverbinding. Bellen over wifi is momenteel geen optie, het bellen over 4G (VoLTE) wordt momenteel getest.
Hi
Er is zeker meer informatie beschikbaar. Wij schakelen het bellen via 4G stapsgewijs aan, zodat onze klanten hier gebruik van kunnen maken.
Mocht je hier nog geen gebruik van kunnen maken, maar dit wel willen, dan kun je onze klantenservice contacteren.
Groet, Charlie
Simpel
Hi
Zeker! Zie het vorige bericht van mijn collega Charlie erover.
Groet,
Mila
Hoi is er meer info berschrikbaar over 4G bellen
Is de test al Klaar? Groet ting
Hi
Ook jou verwijs ik graag naar mijn vorige bericht!
Groet, Charlie
Hi
Er is zeker meer informatie beschikbaar. Wij schakelen het bellen via 4G stapsgewijs aan, zodat onze klanten hier gebruik van kunnen maken.
Mocht je hier nog geen gebruik van willen maken, maar dit wel willen, dan kun je onze klantenservice contacteren.
Groet, Charlie
Simpel
Dank voor het regelen. Het werkt inmiddels, maar helaas nog geen icoontje op de iPhone dat je ziet dat je met WiFi belt…
Hi
Bellen via WiFi is een andere dienst. Wij hebben het bellen via VoLTE voor je ingeschakeld. Dit betreft het bellen via de mobiele data.
Groet, Charlie
Simpel
En hoe staat het met bellen via WiFi. Ik ben echt super slecht bereikbaar. Zowel thuis als op het werk in Amsterdam….
Ja irritant dat mijn abonnement nog een jaar door loopt. Anders zou ik direct overstappen naar Youfone. Heeft voor dezelfde prijs, 5g en wifi bellen. Dus Simpel jullie gaan klanten verliezen op deze manier!
Hi
Vervelend om te lezen dat je slecht bereikbaar bent.
Helaas is het niet bekend wanneer en of Simpel binnenkort 5G of Bellen via WiFi gaat aanbieden.
Wanneer dit zover is zullen wij dat uiteraard bekend maken aan al onze klanten, alleen kan ik je nu niet zoveel toezeggen ben ik bang.
Ik wil je overigens wel aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen even kunnen kijken naar een passende oplossing.
Uiteraard hoop ik dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost!
Ik wens je een fijne dag.
Groet, Noor
Simpel
Het Volte bellen zit momenteel in de testfase
We zijn weer een jaar verder.
Hoe ging de test en werkt het nu?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.