Sinds ongeveer half 11 heb ik geen service meer pakte de trein bij Roosendaal naar Antwerpen Centraal, nog steeds 23:58 nog geen service. Iemand een idee hoe dit kan of hoe ik dit kan oplossen? Telefoon is al uit en aan gezet dit heeft niet geholpen!
Met vriendelijk groet,
Seysel
icon
Beste antwoord door Alexandra26 August 2019, 13:02
Welkom op onze Community, wat leuk dat je naar Antwerpen gaat ☀️
We helpen je graag verder met je vraag. Kan je even contact met ons opnemen? Als je WiFi hebt kan je ons bijvoorbeeld WhatsApp'en, dan kijken wij gelijk even waarom je in België geen gebruik van je abonnement kan maken. Je vindt ook veel tips en informatie over je abonnement in het buitenland via onze vakantiepagina.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.