Beantwoord

in juli verhuizen naar Amerika voor ruim een jaar, abonnement stoppen & nummer behouden

  • 17 May 2019
  • 1 reactie
  • 754 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

In juli ga ik verhuizen naar Amerika voor ruim een jaar. Daarom zou ik mijn abonnement stop willen zetten maar wel graag mijn nummer behouden en deze dus omzetten naar prepaid. Zodat ik niet onnodig een abonnement heb die ik niet kan gebruiken. Hoe kan ik mijn abonnement stop zetten maar mijn nummer behouden in de vorm van een prepaid simkaart?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Sophie
icon

Beste antwoord door Alexandra 20 May 2019, 10:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hoi Sophie!

Welkom op onze Community! Wat leuk dat je een jaar naar Amerika gaat.

Als je abonnement is afgelopen kan je het maandelijks opzeggen, ook door het over te laten zetten naar een prepaid aansluiting. Je kan een prepaid kaart van een andere provider aanschaffen en de stappen om nummerbehoud te bestellen doorlopen. Je nummer gaat dan over naar een prepaid aansluiting en je abonnement bij ons stopt. Als je dan weer terug bent kan je een nieuwe bestelling plaatsen 🙂.

Houdt er wel rekening mee dat dit alleen kan als je abonnement is afgelopen. Als dit niet het geval is, dan kan je ook niet overstappen. Op je Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Abonnement' zie je tot wanneer je abonnement actief is. Als je abonnement nog actief is dan adviseren wij je om je bundel te wijzigen naar de goedkoopste bundel, zodat je je kosten laag zet. Als je dan ook 'Internet' uit zet onder het kopje 'Sim en Instellingen' dan maak je geen onverwacht hoge kosten.

Howdy! 🤠

Alexandra

Reageer