goedemorgen, abo overgezet naar andere provider sinds 6 mei 2019. Toch factuur van jullie gekregen van 6 mei tot 6 juni. Deze betaling heb ik gestorneerd. Nu krijg ik bericht dat ik de factuur niet heb betaald!
Kunt u mij zeggen of dit klopt? Volgens mij niet. Vr gr
Bladzijde 1 / 1
Hoi CarlaB!
Wat jammer dat je bij ons weggaat 😞 Maar natuurlijk wel van harte welkom op onze Community :)
Het lijkt me inderdaad niet juist dat je nog een factuur moet betalen als je vanaf 6 mei weg bent. Het is wel zo dat gebruikskosten achteraf in rekening worden gebracht. Stel je hebt bijvoorbeeld gebeld naar het buitenland, of naar een informatie nummer, die kosten worden dan achteraf in rekening gebracht. Om je goed te kunnen helpen kijk ik graag even met je mee. Wil je contact opnemen met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen?
Groetjes, Alexandra
Wat jammer dat je bij ons weggaat 😞 Maar natuurlijk wel van harte welkom op onze Community :)
Het lijkt me inderdaad niet juist dat je nog een factuur moet betalen als je vanaf 6 mei weg bent. Het is wel zo dat gebruikskosten achteraf in rekening worden gebracht. Stel je hebt bijvoorbeeld gebeld naar het buitenland, of naar een informatie nummer, die kosten worden dan achteraf in rekening gebracht. Om je goed te kunnen helpen kijk ik graag even met je mee. Wil je contact opnemen met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen?
Groetjes, Alexandra
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.