Beantwoord

abonnement

  • 15 mei 2020
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb een abonnement van vodafone bij u, maar omdat ik geen 18 ben moest ik de gegevens van een van mijn ouders opgegeven dus heb dat gedaan en dat is nu gelukt, maar nu wordt er elke maand geld afgeschreven van mijn ouders hun rekening ipv die van mijzelf!
Zou u dat misschien kunnen overzetten?

Met vriendelijke groet,

Lyanne Ottens

icon

Beste antwoord door Snowboard 16 mei 2020, 09:00

Hallo @Lyanne Ottens 

Lyanne,

Volgens mij maak je een vergissing. Simpel is geen Belsimpel. Simpel is een provider. Je kunt het beste contact opnemen met Vodafone.

Succes.

Fijn weekend.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9

Hallo @Lyanne Ottens 

Lyanne,

Volgens mij maak je een vergissing. Simpel is geen Belsimpel. Simpel is een provider. Je kunt het beste contact opnemen met Vodafone.

Succes.

Fijn weekend.

oh wat stom! Dankjewel!

Reageer