Beste heer mevrouw,
Ik zie af van deze verlenging. Mijn zoon welke mijn abonnement gebruikt heeft abusievelijk de abonnement verlengd.
Met vriendelijke groet,
M. Celik
Beste antwoord door Joachiem
Bekijk origineelBeste heer mevrouw,
Ik zie af van deze verlenging. Mijn zoon welke mijn abonnement gebruikt heeft abusievelijk de abonnement verlengd.
Met vriendelijke groet,
M. Celik
Beste antwoord door Joachiem
Bekijk origineelZonder mijn toestemming. Ik heb een abonnement voor hem afgesloten welke hij via de app beheerd en nu heeft hij zonder mijn toestemming de simonly verlengd met 2 jaar en een veel hoger tarief. Hij is 15 jaar 😤
Hoi Kesiric, bedankt voor je berichten.
Ik adviseer je om even contact op te nemen met mijn collega 's van de klantenservice via www.simpel.nl/contact Vanuit hier heb ik geen inzage in abonnementsgegevens.
Mooie dag gewenst en stel gerust nog een vraag!
Groetjes Joachiem
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.