Beantwoord

Bellen naar Frankrijk

  • 29 January 2024
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Badge

Hallo allemaal, ik heb 2 toegangspoorten die geopend worden met een 003370000385**** uit Frankrijk.

Deze nummers gebruikt is al bijna 5 jaar en nog nooit werd er nota in rekening gebracht. Sinds oktober 2023 wordt er mondjes maat een bedrag afgeschreven omdat er een verbinding wordt gemaakt? Ik bel dagelijks minimaal 2 keer naar het nummer. Ik kan hier een lang verhaal op gaan hangen maar als iemand aan de andere kant van de lijn de telefoon opneemt gaat de teller lopen niet als hij overgaat toch… Hans

icon

Beste antwoord door Noor 30 January 2024, 13:24

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Hans Prins

Begrijpelijk dat je graag wilt weten waarom je ineens kosten betaalt!

Bellen naar een nummer met een buitenlands netnummer, in dit geval +33 valt niet binnen jouw bundel. Indien je naar zo'n nummer belt dan valt dit automatisch buiten de bundel en betaal je apart tarief voor. 
Het kan ook zijn dat de leverancier van jouw randapparatuur hier nu een bijdrage voor vraagt. Om te kijken wat er eigenlijk nu van toepassing is wil ik je vragen om jouw 06 nummer, NAW gegevens aan mij door te geven middels een privé bericht. 
Of wil je nog sneller geholpen willen worden? Dan raad ik je aan om telefonisch contact met ons op te nemen en of ons een bericht te sturen via een andere social kanaal!

 

Ik wens je een fijne dag. 

Groet, Noor 
Simpel 

 

Reageer