Hallo,
ik heb even sim only jaar abbonoment alleen die zou vorige maand zijn afgelopen. Op de app staat dat hij gewoon door gaat. Ik ben niet van plan nog een jaar vast te zitten aan dit abbonoment.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Daniekvosx!
Welkom op onze community, superleuk dat je je aangemeld hebt.
Je abonnement wordt inderdaad niet opgezegd, tenzij je dit aan ons doorgeeft. Als je abonnementsperiode (in jouw geval dus na een jaar) voorbij is, loopt je abonnement maandelijks door en is dus maandelijks opzegbaar. Je zit er dus niet weer een jaar aan vast.
Je kunt er voor kiezen om je abonnement te verlengen en mee doen met onze actie. Dat hoeft niet, je kunt ook niets doen en je abonnement blijven gebruiken zoals je dat nu doet.
Welk abonnement je nu hebt en welk abonnement je kunt kiezen vindt je terug op je Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Abonnement'.
Groetjes, Alexandra
Welkom op onze community, superleuk dat je je aangemeld hebt.
Je abonnement wordt inderdaad niet opgezegd, tenzij je dit aan ons doorgeeft. Als je abonnementsperiode (in jouw geval dus na een jaar) voorbij is, loopt je abonnement maandelijks door en is dus maandelijks opzegbaar. Je zit er dus niet weer een jaar aan vast.
Je kunt er voor kiezen om je abonnement te verlengen en mee doen met onze actie. Dat hoeft niet, je kunt ook niets doen en je abonnement blijven gebruiken zoals je dat nu doet.
Welk abonnement je nu hebt en welk abonnement je kunt kiezen vindt je terug op je Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Abonnement'.
Groetjes, Alexandra
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.