Skip to main content
Ik heb vandaag zonder het door te hebben 600MB buiten mijn bundel gebruikt, en dit moet ineens 72 euro kosten. Dit is toch een belachelijk hoog bedrag voor iets dat met een MB-aanvuller nog niet eens 7 euro kost. Daarnaast werd mijn kaart altijd geblokkeerd bij 50 euro, en plotseling is dat dus 100 euro waardoor ik 72 euro weggegooid heb. Als simpel zo transparant is waarom krijg ik dan geen melding dat mijn 'plafond' (heb verder geen plafond) verschoven is van 50 naar 100 en waarom zijn mb aanvullers dan niet standaard? Ik voel me nogal genaaid door deze achterlijke kosten. Ik begrijp eindelijk waarom de bundelprijzen zo goedkoop zijn.
Hallo Koen,

Welkom op onze community.

Wat vervelend dat je zulke hoge kosten hebt.



Omdat je geen plafond hebt ingesteld heb je ook geen melding gehad, Wij adviseren altijd om deze aan te zetten, zo voorkom je vervelende verassingen.

Graag kijken we met je mee, echter hebben wij vanuit de community geen inzage in je klantgegevens. Mocht je willen dat er iemand met je meekijkt dan adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice.



Groet,

Ilan
Goedendag,



Ik krijg net (1,5 dag nadat ik mn plafond had bereikt) een sms binnen dat ik over m’n bundel heen zit. Ik heb de laatste dagen elke dag gekeken op de app omdat ik wist dat ik in de buurt zat van mijn plafond. Door de storing die er is op jullie mobiele app kon ik dagenlang niet kijken hoeveel mb’s ik nog over had of dat ik er overheen zat.



Ik ben er nu achter gekomen dat ik 42 euro Extra (!) moet betalen, omdat ik niet kon zien of ik mijn plafond bereikt had.



Ik ben hier enigzins teleurgesteld over en hoop dat jullie met een oplossing kunnen komen waarbij beide partijen blij van zullen worden.



Met vriendelijke groet,

Luc van der Plas
vandaag de rekening van mijn zoon binnen gekregen. Ondanks plafond dat ingesteld is, dus ook een duurdere rekening.

Hoe kan het dat door een fout(storing) bij jullie wij meer moeten betalen?



Ik verwacvht toch eigenlijk wel een compensatie van jullie.



Met vriendelijke groet,



Yvonne van Soest
Hoi @Soestje,



As je ondanks een ingesteld plafond toch kosten boven de factuur krijgt, kan je het beste even via de klantenservice contact opnemen. De klantenservice heeft inzage in jouw abonnement en facturen en kunnen je hiermee verder helpen.



Groetjes, Sanne

Reageer