Beantwoord

inflatiecorrectie

  • 8 January 2023
  • 10 reacties
  • 1186 Bekeken

Badge

Heb een 2 jarig abonnement van 10 euro ingegaan in mei 2022 moet. Nu 10,89 euro betalen. Maar als je dat zelfde contract nu afsluit betaal je weer gewoon 10 euro. Is dat gek of wordt ik uitgemolken simpel lijkt de regering wel pakken wat ik pakken kan. Mvg Ton.

icon

Beste antwoord door Charlie 10 January 2023, 18:02

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 1

Dat is raar ik heb in september verlengd en mijn verhoging is €10,86

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Laziz Abarchan en @Ton Munnik,

 

Er is hier een ander topic over gemaakt, zie deze website. In de reacties zie je terug waarom wij deze inflatiecorrectie toepassen. 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reputatie 1

Hi @Laziz Abarchan en @Ton Munnik,

 

Er is hier een ander topic over gemaakt, zie deze website. In de reacties zie je terug waarom wij deze inflatiecorrectie toepassen. 

 

Groet, Charlie

Simpel

dat is een andere topic bij ton staat dat hij 10,89 euro moet betalen en dat is niet het zelfde als ik betaal 10,86 euro

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Laziz Abarchan,

 

Het bedrag maakt in principe niet uit, want de uitleg is van toepassing op alle abonnementen die te maken hebben met de inflatiecorrectie. 

 

Groet, Charlie

Simpel

Ik voel mij ontzettend opgelicht ! Als simpel dit dus zomaar stiekem eenzijdig doet bij iedere abbonement verlenging , zomaar een contract aanpassing maken onder het mom van de zogenaamde inflatiecorrectie en als ze dit doen bij 1 miljoen klanten ..dan maken ze over de rug van hun eigen klanten fff ruim 860000 winst per maand!!! En dat is ruim 10 miljoen winst per jaar!! Voor zogenaamde inflatiecorrectie! Ik gebruik vaak nog niet eens de helft aan MB,s /Belminuten per maand van mijn abonnement.. Simpel krijg ik nu ook mijn geld terug voor deze niet geleverde gebruikte diensten ??...want dit geld steken jullie lekker in eigen zak!!! En ik ben niet de enige die niet volwaardig zijn abbonement benut! Dus bij deze wil ik  ivm inflatiecorrectie met terugwerkende kracht geld terug voor mijn ongebruikte MB/belminuten per maand van de afgelopen jaren!! Graag jullie reactie hierop 

Brigitta, helemaal met je eens. Gebruik ook nog geen 5% van mijn bundel, maar zie hier niets van terug. Wel door simpel de verhoging door de strot geduwd lrijgen onder het mom van… V oor zijn het een stel oplichters pur sang… Bij afloop contact zeker geen velenging meer bij simpel..

Helemaal mee eens!!

Simpel neem nu een jullie verantwoordelijk bied jullie gedupeerde klanten excuses aan en houd jullie aan jullie eigen belofte wat voor prijs wij hebben afgesproken!

 

Tevens de reclames zijn niet meer relevant met de prijzen want de ene klant meer vragen dan de andere klant mag wet conform niet, is natuurlijk discriminatie!

Dus excuses aanbieden, jullie aan de prijsafspraken houden en niet discrimineren. Tevens de verantwoordelijke hiervoor een behoorlijke berisping geven, die is niet geschikt voor zijn functie!

 

Graag antwoord 

 

 

Beste allemaal,

Wij ook ineens 10,86 niks geen mail gehad ook de bewindvoerder niet dus ergens klopt het niet dat het gemaild is. 

Dit bericht ontvangen van charli van simpel. Ja mag dus het te beel eens zijn met andere ontevreden klanten van simpel…


Wij zien dat je vaker dezelfde reactie plaatst op verschillende plekken in onze community, dit is in strijd met onze community-regels. Het niet volgen van deze regels kan leiden tot het verwijderen van jou als gebruiker, dit willen wij natuurlijk voorkomen.

Wij verzoeken je nogmaals vriendelijk hiermee te stoppen, voor alle overige vragen staan wij natuurlijk voor je klaar.

Met vriendelijke groet,
Team Simpe

Reputatie 3
Badge +8

Goedemiddag allen.

 

Zoals eerder aangegeven, hebben wij de inflatiecorrectie aangekondigd in de e-mail over de factuur van december. Hierin staat dat wij de volgende factuur de inflatiecorrectie toepassen. Daarnaast ben je akkoord gegaan met de algemene voorwaarden, waar de inflatiecorrectie in benoemd staat. Zodoende is Simpel gemachtigd dit door te voeren.

De inflatiecorrectie wordt toegepast op nieuwe abonnementen / verlengingen die tussen 6-1-2022 en 1-10-2022 zijn aangevraagd. Nieuwe klanten die het nu voor het actietarief krijgen, krijgen daar net zoals jij, volgend jaar mee te maken. 

 

Deze informatie is overigens ook al eerder gedeeld, zie het topic waar ik eerder naar heb verwezen. 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer