Het blijkt dat het abonnementsgeld per 1 januari 2023 is verhoogd van Euro 10,-- naar Euro 10,86 per maand. Dit werd bij mij niet vooraf gemeld. Ben ik de enige die geen bericht vooraf heeft ontvangen? Niet zoals het hoort!
Verhoging abonnementskosten zonder mededeling vooraf.
Beste antwoord door Snowboard
Hi allen
Elke provider in Nederland is gerechtigd om ieder jaar in januari zijn tarieven aan te passen als gevolg van inflatie. Echter, kunnen providers er ook voor kiezen om dit niet te doen. Wellicht hebben jullie het voorafgaande jaren gemerkt dat dit niet eerder is voorkomen. Deze voorwaarden heeft daarnaast altijd in onze contracten gestaan.
In de factuurmail van december hebben we laten je weten wat de inflatiecorrectie voor het jaar erop wordt en dat de prijsstijging in gaat in januari. Nieuwe klanten kunnen eenmalig gebruik maken van een actie tarief, net zoals jullie toen jullie het abonnement hebben afgesloten, vervolgens zullen zij ook te maken krijgen met inflatie correcties en de bijbehorende voorwaarden. Meer inhoudelijke informatie hierover vind je terug op onze website.
Groet, Noor
Simpel
Het punt is dat het wel degelijk staat aangegeven in de algemene voorwaarden waar je mee akkoord bent gegaan.
Paraaf: Factuur en betaling.
Lid: 16
Simpel is gerechtigd om ieder jaar in januari haar tarieven aan te passen als gevolg van inflatie. Deze aanpassing
wordt gebaseerd op de jaarmutatie CPI (Consumenten-prijsindexcijfer) van het CBS in de maand juni van het
voorafgaande jaar.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.