Ik heb 3 abonnementen: voor mezelf en voor mijn 2 kinderen. Nu zijn we allemaal op vakantie (mijn zoon en ik in Europa, mijn dochter buiten Europa). Ik krijg een mail dat er flink buiten de bundel is verbruikt, maar in de mail staat niet voor welk nummer dat is. Hoe kom ik daar achter???
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
Dat is een goede vraag! Ik heb de melding bekeken, daarin staat inderdaad het betreffende mobiele nummer niet in vermeld. Als je in de e-mail op de link (onder "hier") klikt, ga je verder naar de betaalpagina waar wel de volledige naam staat.
Op Mijn Simpel kan je per abonnement inzien welke kosten zijn ontstaan voor welke dienst. Ook kan je hier bijvoorbeeld een Plafond instellen.
De feedback gaan we in ieder geval meenemen, bedankt voor het doorgeven!
Groet, Sanne
Dat is een goede vraag! Ik heb de melding bekeken, daarin staat inderdaad het betreffende mobiele nummer niet in vermeld. Als je in de e-mail op de link (onder "hier") klikt, ga je verder naar de betaalpagina waar wel de volledige naam staat.
Op Mijn Simpel kan je per abonnement inzien welke kosten zijn ontstaan voor welke dienst. Ook kan je hier bijvoorbeeld een Plafond instellen.
De feedback gaan we in ieder geval meenemen, bedankt voor het doorgeven!
Groet, Sanne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.