Skip to main content

Voor telefoonnummer 06xxxxxxxx heb ik een plafond ingesteld van € 10 (zojuist nog gecheckt).

Toch krijg ik een factuur van € 20,00 ???

Hi!

Welkom op onze community,

Voor vragen over je factuur verwijs ik je graag naar je persoonlijke Mijn Simpel pagina.
Daar vind je onder het kopje ‘’facturen’’ zowel de factuur als de specificatie terug.

Mocht je na het zien van deze specificatie nog vragen hebben wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.

Wij helpen je dan graag verder.

Groetjes Tess 


Ik betaal blijkbaar al meer dan 4 a 5  maanden plafond kosten terwijl ik helemaal geen plafond heb ingesteld.

Het.is maar iedere maand € 0,50 naar dan nog, waarom moet ik dit bedrag betalen  terwijl er staat als je het plafond niet instelt hoef je dit niet te betalen.

Stel je wel een plafond in dan betaal dit kleine bedrag extra.

 

Nu zou ik graag willen weten hoezo ik dit moet betalen terwijl ik er helemaal geen gebruik van maak ????

En simpel hoe gaan we dit oplossen?

 


Reageer