Skip to main content

Zijn er meer simpel gebruikers die opeens een hoog data verbruik hebben zonder daar zelf verantwoordelijk voor te zijn? 
Ik heb mijn telefoon niet gebruikt en heb alleen data aan staan voor whatsapp. Op 2 appjes na niets ontvangen of verstuurd die dag. Wifi ondersteuning staat uit, downloaden uit, update uit.  En toch 4000mb! afgeschreven. Als je om een tijds specificatie vraagt krijg je een slot van 6 uur.  Schiet je niets mee op. Ook mijn telefoon houd bij hoeveel data ik gebruikt heb en die zegt ook dat ik geen 4000 verbruikt heb. Je hebt geen poot om op te staan. Kan dat zomaar? Hoe kan je bewijzen dat er iets fout gaat bij simpel? 

Dat begrijp ik allemaal wel, maar hij zit thuis en heeft wifi.
Hij verbruikt dus geen mb's, dit gaat al jaren zo en zijn verbruik is doorgaans maar een paar honderd mb's max.

Ik zal zijn gegevens doorgeven.

Dat begrijp ik allemaal wel, maar hij zit thuis en heeft wifi.
Hij verbruikt dus geen mb's, dit gaat al jaren zo en zijn verbruik is doorgaans maar een paar honderd mb's max.

Ik zal zijn gegevens doorgeven.

Beste PhilE. 

Fijn om te lezen dat je zo goed je vader hiermee helpt. 

Een vraag van mij. Heb je ook in zijn telefoon het verbruik gecontroleerd? 

Een coulance is leuk en aardig maar dat is alleen symptoombestrijding. Belangrijk is de oorzaak te achterhalen, zowel voor je vader als voor jou. En dan kijken welke maatregelen je kunt nemen qua extra bescherming en voorkomen met merk en type telefoon.   

De volgende stap is dat jullie het dan met elkaar kunnen bespreken. 

Reageer