Ik heb een hoge factuur ontvangen voor 2 uur bellen met het buitenland, terwijl dat hooguit 10 minuten was. Hoe kan dat?
Bladzijde 1 / 1
Hi @Jexanb ,
Goed om te zien dat je actief bent op onze community!
Daarentegen is het wel erg vervelend om te lezen dat je een hoge factuur hebt. Daar ik geen meer gegevens van je heb, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij kunnen dan samen met jou bekijken waar de kosten vandaan komen.
Groet,
Youp
Goed om te zien dat je actief bent op onze community!
Daarentegen is het wel erg vervelend om te lezen dat je een hoge factuur hebt. Daar ik geen meer gegevens van je heb, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij kunnen dan samen met jou bekijken waar de kosten vandaan komen.
Groet,
Youp
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.