Hi @Jeroen1985,
Van harte welkom op onze Community.
Wat vervelend dat je wegens een betaalachterstand bent afgesloten.
Om de blokkade op te heven is het raadzaam om eerst de openstaande facturen via de Mijn Simpel pagina te voldoen. Zodra de betaling is verwerkt wordt je direct weer aangesloten.
Als je het rekeningnummer via de Mijn Simpel pagina hebt gewijzigd, dan wordt de factuur van volgende maand automatisch van je rekening geïncasseerd.
Als dit niet het geval is, wil ik je vragen om even contact met ons op te nemen. Wij kijken dit dan graag voor je na.
Groet,
Lisa
Hi @Lisa_12
Ik kan niks betalen omdat we volledig budget beheer hebben en ik kan ook niet bellen nu dus wordt een beetje lastig maar vind het zo raar dat je per direct wordt afgesloten En of het mogelijk is de factuur per post te krijgen
Gr Jeroen
@Jeroen1985, wat een nare situatie!
Je ontvangt meerdere waarschuwings-berichten per mail en sms, wij sturen enkel een eindfactuur en simkaart per post. Ook kan je kan de facturen terugvinden op je persoonlijke Mijn Simpel pagina.
Uiteraard kan je ook per e-mail/WhatsApp contact met ons opnemen zodat we met je meekunnen kijken.
Succes!
Groet,
Mila