Hallo
Hoi Jeannette,
Ook welkom op onze Community!
Aii, balen dat de buitenbundelkosten nu al zijn gemaakt.. Om geen (onverwachte) hoge kosten meer te kunnen maken, is het instellen van het Plafond daar de juiste tool voor. Hiermee verzeker je jezelf in ieder geval dat er geen buitenbundelkosten worden gegenereerd boven het persoonlijk ingestelde limiet.
Groetjes, Houssam
Hoi Houssam, hoe stuur ik jou een PB?
Ik heb geprobeerd de klantenservice te bellen, wachttijd 15 minuten. Kunnen jullie mij ook bellen?
Hoi Jeannette,
Ook welkom op onze Community!
Aii, balen dat de buitenbundelkosten nu al zijn gemaakt.. Om geen (onverwachte) hoge kosten meer te kunnen maken, is het instellen van het Plafond daar de juiste tool voor. Hiermee verzeker je jezelf in ieder geval dat er geen buitenbundelkosten worden gegenereerd boven het persoonlijk ingestelde limiet.
Groetjes, Houssam
Hoi Houssam, hoe stuur ik jou een PB?
Hoi Jeannette,
Ook welkom op onze Community!
Aii, balen dat de buitenbundelkosten nu al zijn gemaakt.. Om geen (onverwachte) hoge kosten meer te kunnen maken, is het instellen van het Plafond daar de juiste tool voor. Hiermee verzeker je jezelf in ieder geval dat er geen buitenbundelkosten worden gegenereerd boven het persoonlijk ingestelde limiet.
Groetjes, Houssam
Hier zojuist exact hetzelfde. Vanavond om 19.30u bericht dat er 100% bundel is gebruikt en even later een bericht dat we €50 boven bundel zitten en sim kaart is geblokkeerd Hoe is dit uiteindelijk opgelost? zie dat het een bericht van 8 maanden geleden is….
Op de screenshot kan ik niet helemaal genoeg van de internetsessie inzien. Het enige wat ik hier zie staan is de tijd dat deze internetsessie gestart is. Loopt de sessie 6 uur lang door, dan kan de melding maar zo op tijd verstuurd zijn. Blijft een app bijvoorbeeld open staan, dan loopt het verbruik ook door.
Kan je persoonlijke contact met ons opnemen? Dan kan ik dit wat verder voor je uitzoeken
Is toch anders dan antwoord waar je naar verwijst.
Niet gek dat ik niet op tijd verbruik stop dan.
vind dan ook niet dat ik daar voor moet betalen.
ben niet tijdig en niet juist geinformeerd.
Hoi! De meldingen worden "real time" verstuurd.
Als je het internetverbruik op Mijn Simpel opent, zie je de starttijd van het internetgebruik. Dit is niet perse de tijd dat de bundel op is. Duurt een internetsessie enkele uren, dan staat nog de starttijd vermeld.
Hier op de community kan ik jouw verbruik specifiek niet inzien. Om echt even jouw verbruik met de meldingen te controleren, kan je contact met de klantenservice opnemen.
Is toch anders dan antwoord waar je naar verwijst.
Niet gek dat ik niet op tijd verbruik stop dan.
vind dan ook niet dat ik daar voor moet betalen.
ben niet tijdig en niet juist geinformeerd.
Welkom op onze community!
Wat vervelend dat je hogere kosten dan verwacht hebt gemaakt, graag verwijs ik je door naar deze topic voor het antwoord op jou vraag.
Hier vind je naast je antwoord ook tips om extra kosten te voorkomen.
Groetjes Tess
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.