Skip to main content

Hi @Simpel 

Ik zie dat de reactietijd bij een aantal topics echt niet goed is. Topics die al langer als vraag open blijven staan. 

Als je als bedrijf kiest om ook een forum te gebruiken dan is het goed, een goed signaal, als de medewerkers van de klantenservice een betere controle hierop uitvoeren. Alleen al een topic 11 dagen open te laten staan zonder inhoudelijk te reageren kan echt niet.

Kies je als bedrijf voor een forum, powered by Gainsight! Doe het dan goed of stop ermee. De dienstverlening kan en mag echt beter.

Ik vermoed dat je als bedrijf kosten hebt gemaakt om deze website, het forum te kunnen gebruiken. Laat die kosten niet voor niets zijn gemaakt. 

https://community.simpel.nl/bellen-sms-10/gesprekken-vallen-continu-weg-bereik-is-goed-4271

https://community.simpel.nl/buitenland-12/hoe-werkt-het-nou-precies-vanuit-het-buitenland-4270

https://community.simpel.nl/buitenland-12/verlengen-in-het-buitenland-4273

Hi @Simpel 

Echt jammer dit. Ik begrijp niet waarom dit gebeurt. Misschien dat @Esmee  de Community manager hierop kan/wil reageren. Zou voor mij logisch zijn. Manager/teamleider geeft dezelfde dekking. 


Goedemiddag @Snowboard,

 

Excuses voor de late reactie en je hebt zeker een goed punt. 
Er is inderdaad niet tijdig en proactief gereageerd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik zal mijn uiterste best doen, om dit op te pakken, zodat er geen topics zullen zijn waarin dagen lang een reactie uitblijft.

Nogmaals mijn excuses en bedankt voor je oplettendheid. Ik waardeer je inzet enorm!

 

Groet, Jahduar

Simpel


Hi @Simpel en @Jahduar 

Ik moet helaas weer constateren dat de reactietijd veel te wensen overlaat door de klantenservice. Ruim 9 dagen is dit zodadelijk al bezig. Verschillende topics wordt niet op gereageerd.

Zelfs een uitschieter naar 25 dagen. 

Ik ga er vanuit dat jullie intern regelmatig overleg hebben. Ik verwacht, vermoed dat een community manager zich hiermee ook bezighoudt.

Wat jullie intern bespreken daar heb ik verder niks mee te maken maar ik wil wel het advies geven om met elkaar goede afspraken te maken, betere dan nu, om de communicatie op de community beter te stroomlijnen. De controle frequentie te verbeteren. 

Wie is trouwens de community manager? Is dat nog steeds @Esmee

 


Reageer