Beantwoord

Hoeveel mb heb ik nog over?

  • 26 February 2024
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

er is vast wel een *#iets# code of een smsje wat ik sturen kan zodat ik zonder de app, die ik om veiligheidsredenen niet op dit toestel kan en mag installeren, kan zien hoeveel MB's ik nog over heb… Alle andere providers hebben die codes óók, en / of een sms indormatieservice, maar Simpel doet alles via die app, terwijl wat die app doet is gewoon deze codes voor je invoeren zodat je ze zelf niet hoeft te onthouden… ik heb er maar eentje nodig: wat heb ik nog over aan mb's op mijn sim only abbonement voor die maand? er ís een *# code voor of SMS infodienstje.. voor mij is het essentieel, want ik werk veel op afgelegen locaties zonder wifi buiten ict systemen te repareren / controleren, en als ik dan plotseling niks meer kan héél ellendig

groetjes

Jasper

icon

Beste antwoord door Snowboard 29 February 2024, 07:26

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Jasper Sevenhuijsen

Ik snap dat dit heel handig kan zijn in sommige gevallen, echter werken wij niet met codes waarmee je jouw tegoed kan controleren.
Dit kan uitsluitend via de Mijn Simpel pagina (app). Indien er zo'n code bestond voor onze klanten dan weet ik wel zeker dat wij dit met iedereen hadden gedeeld. 😉 

Fijne dag! 

Groet, Noor 
Simpel

Reputatie 6

Hi @Jasper Sevenhuijsen 

Geef eens een voorbeeld van een provider die een code heeft met *# voor de internet bundel van sim only. Ik ken er zo 1,2,3 niet eentje.

Gebruik je een gsm met 4G omdat je de app niet kan en mag installeren?

 

Reageer