Beantwoord

nieuw abonnement en al een bestaand abonnement

  • 30 January 2023
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Hallo,

Ik heb voor mijn zoontje via jullie al een Sim only abonnement afgesloten maar aangezien mijn eigen abonnement afloopt deze week heb ik er op mijn eigen naam voor mezelf nogmaals een Sim only abonnement bij jullie afgesloten alleen voel ik nu al dat het fout gaat… kan al niet meer inloggen op mijn bestaande simpel account. Is dit wel mogelijk en kunnen jullie mij hier mee helpen? 
Ook wilde ik graag gebruik maken van de via via korting! 
graag jullie hulp hierbij,

Mvg Jesse Janssen 

icon

Beste antwoord door Noor 1 February 2023, 11:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Jesse Janssen

Leuk om te lezen dat je nog een abonnement bij ons hebt afgesloten!

Elke Mijn Simpel pagina heeft een eigen gebruikersnaam en wachtwoord, dit geldt dan ook voor het nieuwe abonnement die je hebt afgesloten.  Indien je geen toegang meer hebt tot het account dan raad ik je aan om de inloggevens te wijzigen en te controleren welke gebruikersnaam bij het bestaand abonnement behoort. Je kan via onze website onder het kopje 'Wachtwoord en / of gebruikersnaam vergeten?' een reset link opvragen voor jouw inloggegevens. Bij voorkeur kan je dit opvragen met het klantnummer. Het klantnummer vind je terug in onze e-mailcommunicatie.   

Om in aanmerking te kunnen komen voor de Via Via Voordeel dien je de bestelling met de persoonlijke link op te bestellen die je via onze website kan opvragen. Het is alleen niet mogelijk om de Via Via Voordeel korting achteraf toe te passen. Indien het abonnement nog niet is ingegaan dan kan je de bestelling eventueel annuleren en volgens de instructies van de Via Via Voordeel de bestelling opnieuw plaatsen met de persoonlijke link. Wil je de bestelling om deze reden annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Groet, Noor 
Simpel

Reageer