Beantwoord

Tijdelijk verhogen

  • 26 February 2024
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

Als mijn huidige abonnement is afgelopen wil ik het simpet abonnement gaan nemen van 15GB. Nu is de vraag kun je de 15GB tijdelijk voor bv een maand verhogen

 

Groetjes Jack

icon

Beste antwoord door Snowboard 27 February 2024, 22:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hey Jack, leuk om te lezen dat je graag gebruik wilt gaan maken van een van onze huidige bundels. 

Jouw vraag is mij echter niet helemaal duidelijk. Zou je dit kunnen toelichten?

Begrijp ik het goed dat je graag wilt weten en of je tussentijds jouw bundel nog verder kan ophogen dan de 15GB? Je kan jouw bundel per maand wijzigen met de beschikbare bundels die in Mijn Simpel staat. Let wel op! Het kan voorkomen dat jouw bundel na de wijziging niet meer wordt aangeboden en of dat de prijs is veranderd. Het is dan niet mogelijk om terug te gaan naar het oude tarief of bundel. De gewenste bundel kan je dan ook uiteraard aan ons doorgeven via Mijn Simpel. 

Fijne dag! 

Groet, Noor 
Simpel

Mijn vraag is , ik neem een abonnement die nu steeds op de TV komt 15GB voor €8,50.

Nu wil ik in de maand juni deze 15 GB verhogen voor een maand.

Met hoeveel GB kan ik dan voor één maand verhogen.

 

Groetjes Jack.

Reputatie 6

Mijn vraag is , ik neem een abonnement die nu steeds op de TV komt 15GB voor €8,50.

Nu wil ik in de maand juni deze 15 GB verhogen voor een maand.

Met hoeveel GB kan ik dan voor één maand verhogen.

 

Groetjes Jack.

Hi @Jack Evers  

Voor mij was en is de vraag duidelijk. Nee dat kan niet.

De grootste bundel die Simpel (nu) aanbiedt is 15 GB. Meer is onmogelijk.

En eenvoudig gezegd;, elke wijziging die je kiest betekent dat je duurder uit bent zoals @Noor aangeeft. je verliest het gunstige actietarief. Je kunt daar niet naar terug zolang je abonnement loopt.

Zie tarieven pagina. Wijzigen bundels.

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Jack Evers

Dank voor de toelichting! 

Zoals @Snowboard aangeeft bieden wij op het moment niet meer aan dan 15GB. 
Je kan jouw bundel dus aanpassen middels een bundelwijziging (indien er hogere bundels beschikbaar zijn) en of tijdelijk verhogen met onze MB aanvullers.
Deze aanvullers kan je gebruiken tot aan de laatste dag van jouw huidige bundelperiode. Bij de volgende bundelperiode zal je dan weer gebruik maken van jouw reguliere bundel. Het is aan te raden om de zoveel tijd het kopje 'Abonnement' te controleren in Mijn Simpel want om de zoveel tijd veranderen wij namelijk van bundels en wie weet zullen wij meer GB's aanbieden in  de toekomst :)

Ik wens je een fijne dag! 😄

Groetjes, Noor 
Simpel

Reageer