Beantwoord

nummerbehoud annuleren

  • 18 August 2019
  • 1 reactie
  • 347 Bekeken

Ik heb nummerbehoud in eerst instantie aangevraagd, maar ik moet hiervoor een sms met mijn oude simkaart versturen (die ik al opgezegd heb in de zin van het niet opwaarderen) dus dit kan niet. Nu zou ik graag dit tijdelijke nummer permanent houden, het punt is alleen dat dit nummer nu niet werkt. Als ik (elk nummer) bel dan hoor ik kort wat piepen en gaat hij niet over. Ik neem aan dat dit niet normaal is en ik is misdaan heb. De simkaart is correct geïnstalleerd, ontgrendeld en de telefoon geeft aan dat de simkaart van simpel is en connectie heeft met een zendmast.

Wat kan het probleem zijn en hoe kan ik dit z.s.m oplossen?

mvg
icon

Beste antwoord door Sanne 20 August 2019, 11:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi, welkom op de community!

Als je een bestelling met nummerbehoud hebt geplaatst, dan doen we altijd eerst een poging tot verificatie van het nummer. Wil je toch het tijdelijke nummer in gebruik nemen, dan annuleren wij eerst nummerbehoud. Je kan het beste even telefonisch contact met ons opnemen en in het keuzemenu kiezen voor optie 3, nummerbehoud.

Het lijkt er op dat de simkaart nog niet geactiveerd is. Na annuleren van nummerbehoud kan je de simkaart activeren via Mijn Simpel en direct in gebruik nemen.

Groet, Sanne

Reageer