Beantwoord

Opzeggen abonnement ivm stoppen 2G netwerk

  • 15 May 2021
  • 2 reacties
  • 293 Bekeken

Voor mijn moeder ooit een simpel abonnement afgesloten. Voor haar ook de simpelste telefoon aangeschaft omdat dat het enige toestel is waar ze mee overweg kan. Alleen nu stopt de 2G dekking bij Simpel. Hierdoor zijn we genoodzaakt een andere provider uit te zoeken. Bij Hollands nieuwe een aanvraag gedaan ivm het vodafonenetwerk waar ze op zitten. Alleen wordt de nummerportering niet goedgekeurd. Is hier een oplossing voor dat ze met haar 2G toestel en nummerbehoud toch kan blijven bellen ? Ander toestel en nummer zijn dus geen opties.

icon

Beste antwoord door Mila 17 May 2021, 12:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

@Lux heb je al gekeken naar welke einddatum er staat in haar MijnSimpel? Wanneer nummerportering niet kan dan lijkt me dat het met de einddatum van haar abonnement te maken heeft. In principe zou een 4G geschikt toestel dan wel een optie zijn voor haar huidige abonnement. 

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @Lux,

Welkom op onze community!

Wat @Snowboard aangeeft klopt. Wanneer Nummerbehoud wordt afgekeurd, betekent het dat het (nog) niet mogelijk is om over te stappen. Onder het kopje ‘abonnement’ op haar Mijn Simpel pagina tref je de einddatum van het contract.

In deze topic geeft mijn collega Lisa een toelichting m.b.t. het 2G netwerk. 

Groet,

Mila

Reageer