Ik heb een abonnement tot nov 2021
nu is mijn telefoon dadelijk niet meer geschikt omdat deze alleen 2G ondersteunt
kan ik dan mijn abonnement opzeggen want ik ga nog geen nieuwe kopen
Ik heb een abonnement tot nov 2021
nu is mijn telefoon dadelijk niet meer geschikt omdat deze alleen 2G ondersteunt
kan ik dan mijn abonnement opzeggen want ik ga nog geen nieuwe kopen
Hi
Allereerst van harte welkom op onze Community!
Wat een vervelende situatie.
Het is echter niet mogelijk om het abonnement bij Simpel vroegtijdig te beëindigen.
Mocht je toestel het 2G netwerk niet meer ondersteunen, en je toch gebruik wil blijven maken van je Simpel abonnement, dan is het eventueel toch raadzaam om elders een (goedkoop) toestel aan te schaffen.
Indien je het abonnement toch niet meer zal gebruiken, dan raad ik je aan om je bundels te verlagen via jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina.
Hoe lager de bundel, hoe minder abonnementskosten je maandelijks betaalt.
Mocht je hier verder nog vragen over hebben, neem dan gerust even contact met ons op.
Groet,
Lisa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.