Wanneer je niet hebt opgezegd wordt je abonnement stilzwijgend verlengd en heb je een maand opzegtermijn.
Wat onduidelijk allemaal. Dus mijn contract heeft een einddatum, maar wordt toch stilzwijgend verlengd. Dit hebben ze niet duidelijk gecommuniceerd. Ik ga ervan uit dat een einddatum ook een einddatum is.
Het zullen wel weer kleine lettertjes ergens zijn. Ik vind dit pure misleiding.
Dan is het maar goed dat je het gevraagd hebt.
Je abonnement heeft een minimale looptijd en is daarna maandelijks opzegbaar. Zeg je niet op wordt het abonnement voor onbepaalde tijd verlengt.
Bij het aangaan van het abonnement ben je akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. En datzelfde heb je ook gedaan bij je andere provider.
Dan is het maar goed dat je het gevraagd hebt.
Je abonnement heeft een minimale looptijd en is daarna maandelijks opzegbaar. Zeg je niet op wordt het abonnement voor onbepaalde tijd verlengt.
Bij het aangaan van het abonnement ben je akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. En datzelfde heb je ook gedaan bij je andere provider.
Nog even voor de duidelijkheid. Wanneer je zou zijn overgestapt met nummerbehoud dan zegt de nieuwe provider voor jou het abonnement op.