Beantwoord

ik ontvang geen sms van instanties

  • 17 August 2019
  • 6 reacties
  • 3471 Bekeken

Ik ontvang geen sms van instanties zoals Rabobank,Carenzorgt, fitbit
sms van een ander toestel ontvang ik wel
ook sms als je in het buitenland bent ontvang ik
weet iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Sanne 20 August 2019, 11:33

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hi, welkom op de community!

Vervelend dat het niet lukt om sms'jes van instanties te ontvangen.

Op Mijn Simpel kan je onder "sim & instellingen" controleren of premium sms ingeschakeld staat. Via onze toestelhulp kan je voor jouw model telefoon de instellingen voor sms nalopen.

Verder kan je jouw nummer controleren via Pay Info op blokkades, en bij de zender van de sms'jes of daar de berichten goed en naar het goede nummer worden verstuurd.

Groet, Sanne

ook ik ontvang geen codes. Al[es geprobeerd met alle instellingen maar helaas Zowel simpel als obvion verwijzen naar elkaar met als resultaat dat ik niets ontvang

wat nu te doen

Reputatie 2
Badge +7

Hi @tbo,

Ook welkom op onze Community!

In deze topic zie ik dat specifiek dezelfde instantie wordt benoemd waarbij de sms'jes niet worden ontvangen. Wellicht kunnen we @KNed vragen of hier al wat meer duidelijkheid over is gekomen?

Groetjes,

Houssam

Ik heb hetzelfde probleem, ik ontvang geen SMS berichten van Twitter. Broertje heeft ook een abonnement van simpel.nl met hetzelfde probleem. In de Mijn Simpel instellingen staat Premium SMS aan, en mijn nummer is niet geblokkeerd bij Payinfo.nl. SMS center nummer in telefoon staat goed ingesteld (volgens toestelhulp). Ik ontvang wel SMS berichten van andere mensen maar niet van buitenlandse instanties. Wat nu?

heel herkenbaar, ik had ditzelfde probleem (bij Hollands Nieuwe) met verificatie-smsjes van bijvoorbeeld ING, twitter, insta, maar ook van beveiligde zorgmail etc. Bij mij bleek het niet in de instellingen te zitten, ik heb dual sim en het hielp on de simkaart waarom de smsjes niet binnenkomen in de andere simkaarthouder te stoppen. Daarna kwamen ineens alle smsjes alsnog binnen.

veel succes!

Reputatie 2
Badge +8

Hi @abel,

Welkom op onze community!

Balen dat je hier problemen mee ervaart. Wat @moben zegt, kan kloppen! Als geen enkele stap heeft geholpen wil ik je vragen om de simkaart in een ander toestel te testen. Mocht dit óók niet helpen, is het verstandig om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen aan de hand van je gegevens, met je mee kijken.

Succes!

Groet,

Mila 

Reageer