Beste antwoord door Sanne
Bekijk origineel
Hi MIS,
Welkom op de Community!
Een sms sturen naar het nummer 1010 is een zogenoemde premium sms. Op Mijn Simpel kan je onder "sim & instellingen" premium sms in- of uitschakelen. Ook kan je op Mijn Simpel controleren op welk bedrag jouw Plafond is ingesteld. Is het Plafond bereikt, dan kan je niet meer sms'en naar betaalde diensten.
Lukt het nog niet om te sms'en naar 1010, kan je dan contact met ons opnemen?
Groet, Sanne
Welkom op de Community!
Een sms sturen naar het nummer 1010 is een zogenoemde premium sms. Op Mijn Simpel kan je onder "sim & instellingen" premium sms in- of uitschakelen. Ook kan je op Mijn Simpel controleren op welk bedrag jouw Plafond is ingesteld. Is het Plafond bereikt, dan kan je niet meer sms'en naar betaalde diensten.
Lukt het nog niet om te sms'en naar 1010, kan je dan contact met ons opnemen?
Groet, Sanne
Hoe lang duurde het voordat je kon smsen, nadat je het plafond hoger had ingesteld alsmede de dienst had aangezet?
Het werkt niet na 5 minuten bij mij.
Het werkt niet na 5 minuten bij mij.
Hey Lieze! Is het inmiddels wel gelukt bij jou? Je kunt ook nog even inloggen via payinfo.nl om te zien of er een eventuele blokkade aanwezig is op jouw simkaart.
Groetjes, Alexandra
Groetjes, Alexandra
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.