ik ben vorige maand over mijn limiet heengegaan en kan nu al enkele weken niets meer met mijn telefoon.Alle facturen zijn allemaal betaald. Zou u mij zo spoedig mogelijk kunnen helpen?
Bij voorbaat dank,
Als ik het zo lees kan het zijn dat jij je gebruikerslimiet bereikt. Dan dien je een aanbetaling te doen om je abonnement weer actief te krijgen. Als het goed is heb jij hierover ook een mail gehad. Je kunt ook wachten tot je bundelmaand voorbij is en jij weer nieuwe belminuten/mb´s ontvangt.
Mocht jij niet je gebruikerslimiet hebben bereikt, adviseer ik jou om contact op te nemen met de klantenservice om samen een stappenplan te doorlopen om dit op te lossen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.