Beantwoord

Factuur

  • 13 januari 2020
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Mijn abonnement is per eind december beëindigd. Nu krijg ik een factuur voor de maand januari. Waarschijnlijk gaat er iets niet goed. Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Ilan 13 januari 2020, 09:56

Hi Felix, 

Welkom op de community en wat jammer dat je ons hebt verlaten.

Ik zie dat er inderdaad iets verkeerds is gegaan, Ik heb dit direct aangepast en je factuur is bij deze gecrediteerd.
Excuses voor het ongemak.

Een hele fijne dag toegewenst.

Groet en wellicht tot ziens bij Simpel

Ilan
Simpel.nl

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8

Hi Felix, 

Welkom op de community en wat jammer dat je ons hebt verlaten.

Ik zie dat er inderdaad iets verkeerds is gegaan, Ik heb dit direct aangepast en je factuur is bij deze gecrediteerd.
Excuses voor het ongemak.

Een hele fijne dag toegewenst.

Groet en wellicht tot ziens bij Simpel

Ilan
Simpel.nl

 

Reageer