Skip to main content
Antwoord

Factuur

  • January 13, 2020
  • 1 reactie
  • 306 Bekeken

Felix

Mijn abonnement is per eind december beëindigd. Nu krijg ik een factuur voor de maand januari. Waarschijnlijk gaat er iets niet goed. Hoe kan ik dit oplossen?

Beste antwoord door Ilan

Hi Felix, 

Welkom op de community en wat jammer dat je ons hebt verlaten.

Ik zie dat er inderdaad iets verkeerds is gegaan, Ik heb dit direct aangepast en je factuur is bij deze gecrediteerd.
Excuses voor het ongemak.

Een hele fijne dag toegewenst.

Groet en wellicht tot ziens bij Simpel

Ilan
Simpel.nl

 

1 reactie

Ilan
Community Manager
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2020

Hi Felix, 

Welkom op de community en wat jammer dat je ons hebt verlaten.

Ik zie dat er inderdaad iets verkeerds is gegaan, Ik heb dit direct aangepast en je factuur is bij deze gecrediteerd.
Excuses voor het ongemak.

Een hele fijne dag toegewenst.

Groet en wellicht tot ziens bij Simpel

Ilan
Simpel.nl