Beantwoord

Kosten

  • 4 January 2024
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Badge

Ik ben mijn internet vergeten uit te zetten, daardoor gaat er nu extra 30 euro van mijn rekening af. Kan dit nog veranderd worden, want ik vind dit belachelijk veel, vooral omdat het niet mijn bedoeling was om dit internet te gebruiken

icon

Beste antwoord door Noor 6 January 2024, 11:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dat is heel vervelend maar je had dit zelf kunnen voorkomen. Wel eens van het plafond gehoord? 

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Miron Zemskov, dat is balen! 😟

Voordat wij extra kosten in rekening brengen sturen we onze 80% en 100% waarschuwing sms'jes. Na het ontvangen van de 100% sms wordt het buiten bundel tarief gehanteerd. Je betaalt per MB buiten de bundel € 0,15 cent. Ik vrees dan ook dat de kosten helaas terecht in rekening zijn gebracht. 

Om extra kosten in de toekomst te kunnen voorkomen raad ik je graag aan om het Plafond in te stellen op jouw abonnement, zoals @Karin303 ook al als goede tip gaf. Ook kan je uiteraard tijdig MB aanvullers bestellen om binnen een bundel te kunnen blijven internetten. Het advies is om bij 80% een MB aanvuller aan te schaffen via Mijn Simpel. Het verbruik kan je altijd bijhouden en inzien via jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina op het 'Overzicht'.  

Ik wens je desondanks een fijne dag!

Groetjes, Noor 
Simpel

Reageer