Beantwoord

Verlengen duurder dan het abonnement wat ik nu heb



Toon eerste bericht

27 reacties

Hoi!

Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg een verlengingsaanbieding die duurder is dan mijn huidige abonnement. Ik dacht dat het vast een foutje was en dat het met een belletje wel op te lossen valt. Maar gezien het antwoord hierboven is dat niet het geval! Sowieso ben ik er echt niet blij mee dat er geen optie is voor onbeperkt datagebruik!! Ik kan ook nergens een nummer vinden om even te bellen over andere opties. Erg jammer, maar ik moet deze laatste maanden maar uitzitten bij Simpel. :(

Doei
Reputatie 2
Badge +8
Hey Niels!

Welkom op onze Community! 🌟
Had je al gezien dat de huidige actie ook inhoud dat je de eerste 3 maanden niets betaalt voor je abonnement? Ik kan me goed voorstellen dat je wel graag een voordeligere bundel wilt. Onze acties wijzigen vaak zodat er voor jou straks ook vast een voordelige actie bij zit. Zo kun je op het moment dat het jou uitkomt alsnog kunt verlengen :)
Je vindt de huidige acties altijd op je Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Abonnement'.
Alvast een prettig weekend!

Groetjes, Alexandra

Reageer