Beantwoord

Verlenging is niet bepaald aantrekkelijk

  • 17 January 2020
  • 7 reacties
  • 419 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Momenteel heb ik een abonnement dat er als volgt uit ziet:

  • 250 minuten bellen
  • 500 MB internet
  • Onbeperkt sms'jes
  • Totaal per maand € 2,50

De zogenaamde “aanbieding” die ik krijgt is deze:

  • 50 minuten bellen
  • 250 MB
  • 500 sms'jes
  • Totaal per maand € 2,50

Voor hetzelfde geld minder belminuten, minder data en minder SMS. Wow zeg, laat me even denken…  Ik denk dat ik mijn huidige abonnement maar laat lopen zoals het is :wink:

Dit soort “aanbiedingen” kunnen jullie beter niet doen, want dat wekt alleen maar irritatie!

icon

Beste antwoord door Ilan 20 January 2020, 13:47

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Hallo Robert,

Wat goed dat je zo actief bent op onze community, Dat waarderen wij enorm!

Je vraag is hier reeds eerder beantwoord. Wellicht kan je daar even een kijkje nemen.

 

Groetjes en een fijne dag,

Ilan

Reputatie 4
Badge +4

Ik heb geen vraag en er hoeft dus ook niet namens iemand anders beslist te worden dat een nietgestelde vraag, niet beantwoord is.

Als je mijn bericht goed gelezen had (ik laat de aanbieding lekker schieten), dan zou je kunnen vermoeden ik precies weet wat mijn rechten zijn. Het gaat mij er om, om aan te kaarten dat Simpel onzinnige aanbiedingen doet. Als IT-er weet ik dat dit soort issues vrij makkelijk te verhelpen zijn, eenvoudige (Simpel-e?) business rules, maar Simpel kiest er bewust voor om verwarrende aanbiedingen naar de klant te doen, zonder duidelijk te vermelden dat het een optie is. Dat is, op zijn zachts gezegd, klantonvriendelijk en wellicht zelf misleiding. Niet netjes, want veel klanten “trappen” er in omdat ze de kleine lettertjes niet lezen.

Reputatie 2
Badge +8

Hi @robertvanweersch Het ziet er inderdaad naar uit dat je jezelf te kort doet als je je abonnement nu zou verlengen met de ontvangen aanbieding. Ik raad je daarom aan om je abonnement te laten voor wat het is en onze site eens in de zoveel tijd te bezoeken om op de hoogte te blijven van de nieuwste acties! Er zit in de toekomst vast een actie bij die beter bij je past. Je abonnementen lopen als je niets doet gewoon door met huidige bundels (onder voorbehoud van wijzigingen in de toekomst natuurlijk).

Reputatie 4
Badge +4

Het kwartje valt blijkbaar niet…

Hoi , nou zo denk ik er ook over , veel negatieve verandering voor het zelfde geld

Stom gewoon

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Puk, neem hier eens een kijkje:https://community.simpel.nl/bellen-sms-10/verlengen-tegen-dezelfde-voorwaarden-1810

Groetjes Joachiem

Reageer