Beantwoord

verlengen tegen dezelfde voorwaarden

  • 2 February 2020
  • 2 reacties
  • 378 Bekeken

Ik krijg van Simpel de mogelijkheid om mijn abonnement te verlengen en daarbij 2 maanden gratis abonnement te krijgen. Echter kan ik niet verlengen tegen dezelfde voorwaarden die ik momenteel heb , nl : 

500Mb , 125 belminuten en 1000 SMS voor € 4,00. Graag bericht Hoe ik dit moet regelen.

Vr groeten

Mieke de Haan 

icon

Beste antwoord door Ilan 3 February 2020, 11:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Als je niks doet, loopt je abonnement gewoon door onder dezelfde voorwaarden, en dan ook nog eens per maand opzegbaar.

Simpel verstuurt enorm verwarrende “aanbiedingen” (die helemaal geen aanbieding zijn) om zogenaamd je abonnement te “verlengen”, maar in feite sluit je een nieuw contract af waar je weer minimaal een jaar aan vast zit.

Deze vraag komt helaas meermaals per week langs, wat dus duidelijk aangeeft dat de communicatie verwarrend is. Desondanks gaat Simpel hier gewoon mee door. Ik heb dit reeds aangekaart bij de ACM en de Consumentenbond.

Reputatie 3
Badge +8

Hi Mieke,

Welkom op onze community,

Goed dat je deze vraag stelt:

Soms hebben we een wat fletsere aanbieding dan anders. We hebben de afgelopen jaren onder andere de verdubbeldagen, Kingsize Deals en de Eurokrakers gehad.
Hou onze website in de gaten voor toekomstige aanbiedingen. Wellicht komt er een betere deal aan. Tot die tijd kan je, zoals Robert al zei, je huidige aanbieding behouden.

Groetjes,

Ilan

Simpel

 

Reageer