Beantwoord

plafond instelkosten onbeschoft

• 1 september 2019
  • 3 reacties
  • 585 Bekeken

İk vind persoonlijk om iets instellen zoals plafond om ervoor elke maand,0.50 kosten tr betalen gewoon *** en onbeschoft van een provider dit soort geld bedrog moet gewoon stoppen !!

Kosten voor het gebruik van het Plafond

Het Plafond is gratis voor alle klanten die een abonnement besteld hebben vóór 8 augustus 2017. Voor klanten die op of na 8 augustus 2017 een abonnement hebben besteld geldt dat het gebruik van het Plafond €0,50 per maand kost, ongeacht hoe vaak of hoe lang je Plafond gedurende deze maand actief is. Je betaalt deze €0,50 alleen voor de maand(en) waarin het Plafond aan stond.
icon

Beste antwoord door Sanne 3 september 2019, 13:05

Hoi, welkom op de community!

Voor gebruik van het plafond wordt €0,50 per maand gerekend dat deze actief is (geweest). Het plafond is een extra optie.

Blijf je altijd netjes binnen de bundel, gebruik je sowieso heel weinig tegoed of hou je goed bij wanneer het tegoed bijna op is dan kan je ook zonder plafond.

Groetjes, Sanne
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Voor gebruik van het plafond wordt €0,50 per maand gerekend dat deze actief is (geweest). Het plafond is een extra optie.

Blijf je altijd netjes binnen de bundel, gebruik je sowieso heel weinig tegoed of hou je goed bij wanneer het tegoed bijna op is dan kan je ook zonder plafond.

Groetjes, Sanne

Groetjes, Sanne

Ik vind het niks te maken hebben met netjes ,bij mijn andere provider was dit service 0:50 riekt in mijn ogen naar gemakkelijk geld binnenhalen

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Sietske,

Je vraag is in deze topic opgepakt. :grin:

Groetjes, Houssam

Reageer