In september loopt het abonnement van mijn dochter af. Ik wil dan graag overstappen naar een andere provider. Graag verneem ik wat ik moet doen om het nummer mee te kunnen nemen...
alvast bedankt!
Beste antwoord door Sanne
Bekijk origineelBeste antwoord door Sanne
Bekijk origineelWaarom doet het zo lang voordat wij toestemming krijgen van jullie voor nummerbehoud ?
Hi
Groetjes Joachiem
Beste Joachiem, Helaas zijn jullie hier niet op ingesteld. Gisteren 7x doorverbonden Leon-Tobias-Leon-Pim-Jasper-Pim-Melissa, waarvan 2 personen 2x gesproken. Daarbij moest ik mij geverifieerd worden middels postcode en geboortedatum dat ik het was. Inmiddels heeft mijn nieuwe provider sinds afgelopen zaterdag al een verzoek tot nummerbehoud ingediend. Helaas voelt niemand zich bij jullie verantwoordelijk om dit probleem op te lossen tot het opgelost is. Het enige wat ik te horen krijg: wat kunnen hier niets zien en ik kan niets doen voor u. Nu probeer jij weer hetzelfde om mij door te schuiven naar iemand anders, in plaats jezelf eigenaar te maken van het probleem en het op lossen. fijne dag verder
Beste
Wij kunnen pas daadwerkelijk een handeling uitvoeren wanneer wij een compleet verzoek van je nieuwe provider hebben ontvangen. Wanneer dat gebeurd is en er een overstapdatum bekend is nemen zij de verantwoordelijkheid om je verder in te lichten over de overstap.
De reden dat mijn bovenstaande collega je doorverwijst naar onze klantenservice is overigens omdat we via de Community geen privégegevens kunnen inzien en zodoende ook je abonnement er niet bij kunnen pakken. Onze klantenservice heeft die mogelijkheid wel en kan je daarom van meer informatie voorzien indien er een nummerbehoudverzoek bij ons is binnengekomen.
Groetjes,
Phil
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.