Hallo, Ik heb sinds vandaag 9-2-2020 alleen maar de melding "alleen noodoproepen". dit terwijl mijn simkaart op geactiveerd staat, en de rekeningen betaald zijn, simpel hoe verhelp ik dit
Beste antwoord door Joachiem
Bekijk origineelHallo, Ik heb sinds vandaag 9-2-2020 alleen maar de melding "alleen noodoproepen". dit terwijl mijn simkaart op geactiveerd staat, en de rekeningen betaald zijn, simpel hoe verhelp ik dit
Beste antwoord door Joachiem
Bekijk origineelHi
Fijn jullie actief te mogen zien op de Community. Bedankt.
Heb je zin om de volgende stappen door te lopen?
1. Controleer https://www.simpel.nl/dekkingskaart-netwerk-simpel of er op dit moment een storing speelt.
2. Start je telefoon opnieuw op
3. Test de simkaart in een ander toestel
4. Stuur ons de volgende gegevens ook al heb je service (bereik) of niet:
Voorbeeld 1: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 2: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 3: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Merk & Type huidige toestel.
Merk & Type getest toestel.
En de uitslag aan mijn collega door te geven via www.simpel.nl/contact?
Groetjes Joachiem
Misschien dat Simpel hier een antwoord op heeft.
Want dat er iets niet klopt is wel duidelijk, dus Simpel....
Hier exact hetzelfde, geeft aan dat ik geen verbinding met het netwerk heb. En op Simpel.NL g (of T-mobile) geen melding van storing.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.